100325

ciiao!

sitter hemma i soffan och chillar. har varit en bra dag i skolan, har haft mina två lektioner och sen åkt hem.fick även tillbaka vårt PU-arbete. och det gick riktigt riktigt bra. blev faktiskt ganska stolt, och det inger självförtroende. YES ;) orkar inte göra mycket mer, så sitter i soffan just nu. ska väl snart fixa mat tror jag, couscoussallad med bacon, kyckling, majs, rödlök och det godaste, FETAOST! något av det godaste jag vet! :)

har kunnat ha min skinnjacka idag, för andra dagen i rad. men det var riktigt varmt idag, hela 16 grader... svettades ju ihjäl när jag satt i bussen till skolan xd och även om klockan är 18.00 så är det fortfarande ljust ute!!!

neej, nu blir det tillbaka till chillet. hoppas ni har haft en bra dag!

puss ange



bilden är INTE från idag ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0