100311

heej :)  idag har varit en ganska vanlig torsdag. åker till skolan halv 11, och börjar 12. har två lektioner, slutar kavrt i 3 och åker till stan. åker sedan till pappas jobb och åker hem. skyndar mej sen för att åka till träningen, som idag var jättebra :) emma gjorde ett bra pass som tränare. (y) kände att jag hade sprungit mycket idag, och är pissetrött nu :P

har idag även lämnat in beställningen för kläderna vi säljer. det kändes rätt bra. har även fullgjort mitt och petras deal. jag lovade väl att jag skulle säga ngt om det idag? ;P  vi ska iaf lägga upp en bild när vi har på oss kläderna på vårt favoritlag i hockey, och se vem som får mest kommentarer. HEJA FÄRJESTAD! kärlek och stolthet

kollar nu på criminal minds. det är jätteläskigt. handlar om en kvinna som rövar bort folk och gör dom till mänskliga dockor.. haha kommer drömma mardrömmar inatt xd

iallafall, ha en bra kväll!

puss ange


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0