100310

men HEEEEEJ! :) hoppas allt är bra med er. det är fullkomligt fenomelnalt bra med mej :)

idag har jag varit i skolan, men slutade 13.10. vääldigt skönt. sen drog jag mej till gymet, och sprang en del. gick sen en powerwalk till pappas jobb, så när jag väl kom dit var jag heeeelt slut. jaa, shit alltså. sen åkte en sväng till min morbror, och sen hem till kim en nsabbis för att hämta en grej jag har haft hos henne. åkte sedan hem, och har tänkt att chilla under resten av kvällen. har smsat petra om vår speciella utmaning.. men hon har inte svarat. om hon svarar under kvällen så får ni kanske reda på det ;)

just nu blire troligtvis massvis med one tree hill. har lååång sovmorgon imorgon, börjat 12 och slutar 14.45. JAG ÄLSKAR TORSDAGAR! ska troligtvis sen in till stan för att fixa med lön och sånt.

jeje, you have a nice night folks!

puss ange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0