100308

sitter vid tv:n nu. har pluggat en del matte, det gick faktiskt väldigt bra. det känns som om jag har koll ;) 
kollar på familjen annorlunda, rätt okej. men det jag ska kolla på sen, svenska hollywoodfruar 2 verkar betydligt bättre ;)

är ganksa trött, så får väl se hur länge jag kollar på tv. det är ju dags för skola imorrn, har ju inte varit där på en vecka. var först sjuk, och sen helg, och idag var det ju studiedag. :) det som suger lite är att det är min långa dag imorrn. går från 08.15- 16.50. men jag gillar att vi har massage, och det är min tur. dock är det lite läskigt, vi har börjat med benen nu..  så lite läskigt äre. men det blir säkert bra. therese är väldigt duktig på att massera, och massagelektionerna är mina favoritlektioner på heela veckan ! :)

neej, nu ska jag inte babbla på mer. hoppas ni har haft en bra dag !

you have a good night!

puss ange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0