100306

gooood morgoooon ;D

är förundransvärt pigg.. kanske för att jag gick och la mej kl 8 igår...? något är helt galet. jag har aldrig sovit såhär tidigt innan, eller vaknat såhär tidigt. oh ¨shiit!

idag blir det nog stan en liten sväng, för efter tre dagar hemma i soffan vill jag jättegärna ut i solen och använda mina tygskor lite. för då känns det som vår. och en sak till.. solglasögon. vissa kan tycka att det är tidigt, men jag har redan brjat använda mina. jag menar, solen lyser ju..? so varför inte.? ;D 
 skulle nog träffa kim på stan :) det var aplänge sedan vi sågs. !
 ikväll blire bara en myskväll hemma. känner jag mej rätt blir det tv så länge jag är vaken ( och det vet man ju inte längre, hur länge det blir ) ..

you have a good day!

puss ange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0