100306; shopping!

hellu :)

har nyss satt mej med en red bull, för att undvika att somna vid 8 inatt igen xd
har också satt på något riktigt bra på tv:n :)

tog bussen in till stan, och träffade kim idag. vi snackade väldigt mycket, eller det var nog mest jag som pratade, med tanke på att jag legat instägd i tre dagar. har saknat ngn att prata med, och då fick kim ta smällen idag ;)  träffade också annat trevligt folk ;D det blev fika, och lite shopping. har länge letat efter en skinnjacka, och idag hittade jag en! så är rikgti riktigt glad för det! :) det blev även ett par armband :) (y)

nu ska jag bara sitta i soffan resten av kvällen, och softa och bara göra ingenting. är riktigt fetsugen på det just nu :)

enjoy life!

puss ange





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0