100301

oj oj oj, förste mars.. det gick snabbt! det har varit en bra dag idag. :) fick träffa mina små trollungar i skolan idag. good, i love them! efter en ganska kort skoldag, blev det en snabbis på stan, en liten snabbefika med amanda och issa och sen lite fönstershopping.. ibland ahde det varit jävligt skönt med 100.000 i fickan .. eller hur?!

köpte bl annat en planeringsalmanacka idag, för att se hur mina dagar och veckor ser ut inom snar framtid. det är många som fyller 18, och massvis med fester som måste planeras in! :) 

för att göra er smått avundsjuka kan jag delge lite om vad som kommer hända? ;)
massvis med fotboll såklart, lite fester, men även årets höjdpunkt! om jag inte har skrivit det innan så åker ju jag och bästis Kim till malmö den 13e juni för att se inga mindre än KISS!!!!!!!!!!!!!!!!!! vill ha 13 juni nu nu NU! :)

det var det jag hade att dela med mej av idag! see you!
FÖRRESTEN! får ju inte glömma! har även kommit fram till dagens ord. detta blev : ex-försonings-sex  och det var paulina som hostade fram det! ;D hahahahahaha

puss ange

Kommentarer
Postat av: kimsan

YEEEH!! Det gillar vi! glöm inte att planera in min fördelsedag ;D <3

2010-03-03 @ 14:32:57
URL: http://kimzzaan.blogg.se/
Postat av: angelica

alltså du, det avr typ det första jag skrev in (a) <3

2010-03-04 @ 11:24:01
URL: http://angelicasway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0