100602

11 dagar kvar

och fjorton timmar blev tjugotre. ja, man kan väl säga att idag inte var en så bra dag för min del. men har varit hemma och chillat så nu är jag på topp!

som sagt, har inte alls gjort mycket idag. gårdagen var bra :) jobbade med kim, monkan, emil, en kille till ( dont know the name ) och the usual crew ;) jag och kim hade mycket kul i grillen, och kunde gå till monkan och emil ibland när det var lite mindre kunder om man säger så xd kom iaf hem vid halv två, och då var det dush pronto som gällde. så var ganska trött idag.

som vanligt är tysken här, och det är bara en dag kvar nu. tiden går fort.

och vet ni vad? det är bara en vecka kvar i skolan imorgon! GREEEAT! jag vill ha sommarlov NU :)

hoppas ni har haft en bra dag!

puss ange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0