100602; fjorton timmar ..

12 dagar kvar

kom hem för en liten stund sen ifrån västerhagen. har jobbat där idag med bl a monkan, kim och några trevliga från kvibilles herrlag :) har nyss duschat, och borde egentligen äta mat, har inte ätit något alls på fjorton timmar.. eller joo. okej. nu ljög jag. jag åt faktiskt lite fet halvvispad arla-grädde med hallon innan .. och FAN VAD GOTT DET VAR!  jag säger bara LCHF. it's the way ;)

idag (igår(för två timmar sedan och 23 minuter sen?)), 100601, fyllde mamma år :) köpte två riktigt fina grejer till henne faktiskt. tror att hon tyckte om dom med. !

njaae, fördriver mest tiden framför datorn så att mitt hår som stank av mat-os, som jag duschade, ska torka lite så att jag äntligen kan gå och sova, för jag är sjukt trött ..

puss ange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0