100131

hellu! idag kommer tyvärr inte bilder eller inlägg om berlin. så fort jag har fixat det med bilderna kommer allt!

vad har hänt idag? åt rätt god frukost, och sen tog jag och duschade och fixade mej lite. sen körde jag familjen till en ny restaurang på vallås, Olivers. SKITGOD MAT! typ som harrys, fast lite bättre enligt min åsikt ;) enda minus är att det ligger utanför stan, men det funkar la det med.

efter vi hade träffat ola,anna och noah där åkte jag, madde och bror och spelade badminton. en timme där går väääldigt snabbt. sen körde vi hem, och jag har legat i soffan sedan dess. inväntar " i en annan del av köping " på tv4 20.30 :)

have a nice evening!

puss ange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0