100120; the final countdown

heej! har nu precis ätit och tänker efter vad som händer ikväll..

sitter just nu med min " fem över halv åtta hos mej "- meny. jag och tre kompisar från klassen har nämnligen bestämt oss för att göra ett eget "halv åtta hos mej". det ska bli riktigt roligt att se hur det går, jag menar, man har ju sina förväntningar. iallafall, så ska menyn vara klar på fredag, och jag har precis bara börjat! lite stressigt, men.. så svårt kan det ju faktiskt inte vara. får ta och kolla på kvällens avsnitt av "halv åtta hos mej" för att kanske få lite inspiration.

har också börjat planera lite inför BERLIN! :D åker ju med tyskan på resa till berlin nästa onsdag-lördag. det kommer bli skitkul alltså :D har börjat tänka över vad man kan behöva osv..  vi ska ju åka på lite utflyktrer oså, men lite kul ska man ju också hinna med ! kameran får följa med så får ni veta mer när vi har kommit hem :) (y)

borde också plugga geografi ikväll.. får sätta mej ner och läsa senare..

neej, back to work!  ha en megabra kväll! :)

puss ange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0