100116; tack lovve och henke för en bra kväll! (y)

god kväll! kom nyss hem ifrån lovve. har ahft många mysiga timmar med henne idag. dagen började med att jag vaknade halv 12, av att kim ringde. var megatrött efter gårdagen. nä jag vaknar har jag 4 sms och 3 missade samtal (y)

åkte in till stan och träffade kim. vi gick runt och kollade kläder :) sen kom lovve in till stan och vi gottade oss med fika. MUMS! :) efter det blev det shopping för mej och lovve. eller tja, för lovve iaf. jag måste spara pengar till berlin ! :D träffade bl a rebecka i stan :)  sedan gick vi hem till henne, åt tacos och börjde kolla film. vi kollade först american pie 7, och sen blev det new moon. faktiskt väldigt bra :) (y) mitt i filmen kom henke, och han stannade tills jag skulle hem. vi hade massvis med kul, massa musik pch telefonsnackande ( mest lovve ). tog 00.10 bussen hem och nu är jag hemma och färdiggjord för att sova.

tack för idag lovve och henke, har haft en megakul kväll :D

puss ange ♥

Kommentarer
Postat av: Lovve den bästa (h <3

sjukt bra dag asså! måste verkligen göras om snart <333

2010-01-19 @ 21:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0