100115; födelsedagsfest

hej alla! har ju inte skrivit ett inlägg under dagen , så här kommer ett :)

dagen började med skola kl 10.40 och slutade 16.40. under dagen hann vi med samhäll, engelska, geografi, massage och en god tårtfika. när jag kommit hem ifrån skolan blev en mycket snabb dusch för att sedan byta om och sedan direkt åka hem till min store kusin Mattias som fyllde 25 igår. hade en mycket trevlig stund med väldigt trevligt folk. kul att se alla igen ! :)  kom hem igen kl kvart i 2, och hade under tiden hem (45min) blivit någorlunda pigg, och bestämde mej därför för att joina pappa på hans jobb. han fick en uttryckning till stan någonstans. kom hem igen för 15 min sen och har nu fixat mej klar för sängen.

det visade sej att jag visst inte var så pigg som jag trodde, för vips när pappa ahde gått för att jobba somnade jag i bilen och valnade lagom tills när han var klar. är supertrött nu och det ska bli skönt att få bädda ner mej och soova ! morgondagens planer blir att träffa lovve och mysa med henne! 

ha en fin natt/morgon!

puss ange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0