100114; x skola x stan x hem

skola, stan och hem. så har min dag sett ut. åkte som sagt in till stan efter skolan för att handla massvis med presenter till min store kusin som fyller 25 idag !  GRATTIS ! :D 

åkte efter stan till maxi för att handla lite inför imorgon eftermiddag, vilket blir en surprise för mina tjejkompisar. okej att dom vet lite vad soma ska hända, men inte exakt allt .. mohaha :D

kom nyss hem och lillebror är i full fart med matlagningen. :) ska bli gott med mat snart, ÄR SKITHUNGRIG :D

senare ska jag baka, också en grej till imorgon eftermiddag. det kommer bli lite mys ;)
kommer kanske ett inlägg senare. ha det fiint! :)

puss ange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0