100114; hejdå fina naglar..

jaa. hejdå fina naglar. har ju börjar min massage-kurs som jag ska lösa under våren i tvåan. och då får man tydligen inte ha långa naglar. vsst det kan jag förstå, men jag som har sparat så länge och precis fått dom precis lagom bra. =/  men men, sånt är livet!

ligger nu i min underbara säng, under mitt varma tjocka täcke som jag tycker så mycket om :) sängen är nog en av mina favoritplatser faktiskt. att få gömma sej under det varma täcket är något av det bästa jag vet ! (y) :D

bakningen gick väldig bra, och har under kvällen underhållt mej med  sms från petra och massor med klipp från PARLAMENTET. gud vad jag älskar det programmet alltså. har kollat på det sen i tisdags kväll, varenda eviga kväll. I JUST LOVE IT SO!

neej, nu blir det sängen för mej. måste vara pigg imorrn, för  då blire PARTEEJ! :D måsta abra komma ihåg allt tills imorgon, och det är mycket. dom som känner mej vet att mitt minne inte går att lite på , haha :D säg en sak och jag har glömt det 10 sekunder senare ;)  men iaf, ha en fin kväll :)

puss ange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0