100113; we are one

skulle kunna skriva tusen böckor om allt jag älskar hos min bästa kompis. :) hon är snäll, omtänksam, utåtriktad, social, vacker, söt, och absolut den finaste i världen. eller t ex som att den saken att hon helt random skriver vackra "bästa kompis" saker till mej på telefonen, och när jag läser det skiner upp och det gör att hela min dag blir så mycket mycket bättre.

jag kan berätta allt för henne, och jag litar på henne till 10 000 %. hon ställer alltid upp, och är alltid ärlig och helt underbart snäll och oegoistisk. som min tvillingsyster, och det kommer hon alltid att vara. EVIG VÄNSKAP
!

så idag kom hon till mej. och vi kollade i resekatalogerna jag tog hem. vill så jäkla gärna utomlands nu nu NU! slippa detta slask och trask, och komma till en varm strand och äta gott ute på restauranger och bara vara. men iaf, hon stannade i ung 2 timmar och vi hann med mycket skratt som vanligt, och mat :)

  sen följde jag henne itill bussen, och efter det var jag helt glad på vägen hem. är hög på livet, och just nu är allt helt underbart. en stor del är att min bästa kompis finns vid min sida :)

puss på dej, jag älskar dej mer än något annat! ♥  till dej ägnas låten we are one med kiss

ha en underbart bra kväll, och njut av livet och den tiden ni har!

puss ange ♥













Kommentarer
Postat av: Anonym

awww fan vad sött inlägg!

2010-01-13 @ 21:12:42
URL: http://kaatzii.blogg.se/
Postat av: kimsan

Åhh vad fint inlägg :) <33

2010-01-14 @ 19:43:18
URL: http://kimzzaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0