100113; går jag ens i skolan?

neej, ibland undrar jag det.. inställd lektion idag igen, det börjar bli många nu. ibland känns det inte ens som jag går i skolan? idag var chill dag. först religion, sen matte och sen jumpa. inget jättevettigt idag iaf.

efter skolan åkte jag in med petra och ida till stan för att leta resor under året. får hoppas vi hittar någon billig och bra resa! neej, nu jäkla ska här kollas resekataloger! har tagit hem sju resekataloger, alltifrån 100- 350 sidor.
fritidsresor, apollo, ving, detur, solresor, sembo och ölvemarks holiday (y)

wish me luck! :)

puss ange


Kommentarer
Postat av: Hanna Kj

Jag följer med om jag har pengar :D<3

2010-01-13 @ 21:05:54
URL: http://kjellstroemaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0