100109

ciiao!  ska n precis ta en dusch, för att sen ta bussen till stan. där ska jag träffa amanda, therese och ebba :) <3 ska ta en fika och mysa med dom en stund. kl 5 är det dag för mej att träffa katten. då går vi till hemmakväll, hyr skräckisar och åker sen hem till mej för skräckiskväll.

en annan bra sak som händer idag, är att päronen skulle åka till expert, för att kolla om dom hade min mobil där. dom på siba var väääldigt sega, ioch orkar inte vänta på att dom ska beställa om igen .. så får hoppas att expert har en rosa samsung med touch till me ! :D

neej, nu måste jag hoppa in i duschen, så jag hinner med bussen ;)

ha en bra dag!

puss ange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0