100108; en lugn fredagkväll

idag blev det ändrade planer!  kattis skulle visst jobba, så direkt efter jag och kim hade tränat klart, åkte jag och mamma och kollade om min mobil hade kommit.. självklart inte! den kommer troligtvis i nästa vecka ...
om gymmet. gick ju då på friskis och svettis. ett väldigt mycket bra gym måste jag säga! men jag kände mej lite vilsen i den nya världen av maskiner. men det gick bra ändå, kim fick försöka förklara hur det skulle gå till. men, ett mycket bra gym! ska bar fixa med årskortet och det nu :)

så för min del blir det idag en lugn fredagkväll, antagligen framför datorn, knarkar just nu cafe world på facebook.. ;)

imorgon blire till att träffa kattis och ha skräckiskväll (y)

hoppas ni med får en bra kväll!

puss ange

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan vad nice det kommer bli imon!! ;) och ange jo, du är en lantis, moooi är bara cool hihih :O :P

2010-01-08 @ 21:14:06
URL: http://kaatzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0