100106; jobb, jobb och jobb.

god kväll!  har nyss vaknat efter en stunds tupplur som gav energi! det behövdes, var megatrött efter jobbet idag. fick börja jobba halv 7, till kvart i 1. non-stop. jag kommer vara skitstark innan vår och sommar, mahaha ;D

efter jobbet åkte vi hem till farmor som bjöd på mat. välbehövande! :) efter vi varit där handlade vi lite på maxi, bl a nagellack till mej! :D ett lila och ett silver, som jag tror kommer passa bra till tunikan från vila jag köpte i måndags ;) sedan dess har jag varit hemma, halvsovit och även sovit! en om en stund blire käk, och sen vet jag inte riktigt vad det händer för kul .. ;P
 medans jag skriver ligger pappa i knät och härmar dom små björnarna i star wars. HMM?! hah

puss ange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0