100105

heej !  har inte skrivit ett enda inlägg idag ..! men här kommer ett! :) 

blev inringd för jobb idag. hann bara precis vakna innan telefonen ringde. så det blev lite stressigt, jag hann precis ta på mej kläder och plocka fram sakerna jag behövde. tog bussen till stan 11 och börjde jobba vid 1. det blev snöskottning hela dagen, och kom inte hem förrens kvart i 7! detta betyder att jag inte har ätit något på hela dagen!  kl 8 åt jag mitt enda mål mat för dagen, en skink äggröra med två ostmackor. MUMS! :)

har precis tagit en dusch, och kollar nu på reprisen av svenska hollywoodfruar. om en liten liten stund ska jag ta mej en liten tårtbit, som har blivit kvar sedan min födelsedag. har ju jobbat hårt idag, och kan utan dåligt samvete ta en bit ! :) 

imorgon börjar jobbet 06.30, så vi får se när jag blir klar ;) (y) förhoppningsvis till lunch.
ha en suuperkväll! försöker få ner min huvudvärk med lite socker, som typ läsk! mohaha ;)

puss ange

Kommentarer
Postat av: katten

hahah muuums tärta :) måste träffas igen innan vi börjar skolan :O!

2010-01-05 @ 22:28:35
URL: http://kaatzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0