100104; kims mamma lagar himmelsk mat

hej alla sköna! gårdagen blev sen, och vaknade därför inte förren kl 12 hos kim idag. vi åt lunch direkt, och gick sen till friskis för att kolla upp priser m.m. efter det gick vi till stan för shopping och fika. har kollat på en tröja från vila riktigt länge nu, och köpte den äntligen idag.! hade ju fått presentkort där när jag fyllde år, plus att det var rea. mkt bra ! :D

efter shoppingen blev det fika på regnågen, och sen hem till kim för chilla. ;) det blev one tree hill (y) kims mama gjorde favoritgod mat, snitzel och pommes med bearnaisesås, GUD VAD JAG ÄLSKAR DET!! HIMMELKST GOTT ALLTSÅ! :D

nu sitter jag och letar desperat efter en nitskärp och snygga svarta leggins med silvriga detaljer på.. någon som har tips på var jag kan hitta det ?




min nya tunika från vila ;


puss ange


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0