100216; OS-GULD OS-GULD OS-GULD + pics från igår

ciiiaoo! :)

ligger framför datorn, har helt plötsligt blivit jättepigg?
första uteträningen idag, den var rätt kul. lite halt och isigt på planen gjorde det bara roligare ;D

kom hem och kollade på tv vad som hade hänt ur OS sen senast jag kollade, dvs typ igårkväll.. blev även halvväckt vid typ 10 att Björn ferry typ hade åkt asbra, så fick ju gå upp och kolla. OCH DÅ JÄVLAR VANN HAN OCKSÅ GULD! TJIHOO :D        visst är vi svenskar ganska duktiga, när det väl gäller, oftast, ibland... ?

här kommer lite bilder från min härliga dag med kimsan igår! klippte ju mej som sagt och spenderade resten av min dag med denna skönheten!

puss ange



där jag bodde innan .. i det vita assou :)



me myself and i





här ramlade jag, på det hala snöberget xd



ange <3 kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0