100212; allt går emot mej ..

ja! så är det verkligen!

skulle ju göra efterätten tills imorgon. nej, då har vi tydligen slängt den gamla fungerande elvispen. och den nya matberedaren vet jag inte hur den funkar. så den måste jag göra imorgonbitti.
skulle skicka in mina arbeten idag. då funkar fortfarande inte word. så jag måste skriva det i ett konstigt format, skicka det till andra datorn. kopiera och klistra i typ 1000 gånger och sen skicka iväg det i ett ännu konstigare format. jag blir helt matt .. shit alltså.. !

sitter nu, ganska nöjd, framför oth :)
imorgon blir det en dag fullproppad med massvis av saker. hoppas jag hinner med det jag ska?
just nu längtar jag bara massvis till söndag ! :)

ha en nice kväll!

puss ange



dessa tjejerna träffar jag på söndag :) (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0