100211; nyss hemkommen

ciiao! :)

känner att jag behöver klaga av mej lite .. och det gör jag nu! så känsliga läsare, bläddra ner till nästa stycke!
visst är det grymt jobbigt när bussarna hela tiden kommer sent, varenda dag? och extra jobbigt när man kommer sent för stt busschaffisen inte vill anropa den bussen man ska med sen? nehe, men sorry då. jag kommer bara komma försent och inte hinna äta någon lunch, MEN TACK DÅ!

så. nu släpper vi det ! :) precis när jag skulle gå ner till bussen idag, och nästan var framme. tror ni inte att jag halkar då, mitt i vägen..? xd usch och fy för för all hal snö och is säger jag! men jag kom till skolan iaf, och gick på mina lektioner. sen gick jag till mammas jobb, och sen hämtade vi marcus hos frissan, och sen körde vi han och filip till konfan, och sen körde jag oss till maxi för att handla, och sen körde vi hem :)

så har alltså nyss komit hem och ska nu skriva av mej lite på svenskarapporten som ska vara inskickad imorg. men det löser jag! japp japp (y) är nu snorigt hungrig för har inte ätit på hela dagen, så ska ta mej lite laktosfri yoghurt nu. MUMS SÄGER JAG! :)

ha en bra dag!

puss ange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0