100202

ciiao! tyvärr blev det inget inlägg igår. var lixom inte så haj på det. men idag kommer ett! imorgon räknar jag med att bilder och lite inlägg om berlin kommer, så håll utkik då ;)

skolan idag, var ganska okej ändå. lyckades sluta en timme tidigare! (y) så när jag halvstressat till pappas jobb, för att jag tänkte vi sklulle komma hem i tid så jag skulle slippa stressa till träningen. men neeej. då var träningen inställd.. ! jag som var så jävla tagg på innebandy idag .. =/  men det får la bli en annan gång.

nu har jag pluggat ett tag, och ikväll blir det nog mer, och tv. iallafall, glöm inte att hlla utkik efter berlin-bilder m.m imon! ha en fin kväll!

puss ange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0