091228

äntligen hemma efter första dagen som extra städerska på Riksbyggen. en mycket bra dag måste jag få säga. jag och rebecca har rätt kul ihop, och tiden går rätt snabbt. det är faktiskt rätt bra :) 
men nu sitter jag och fixar med grejer till imorn, fick tips att det kan vara bra med musik i öronen, och därför fixar jag nu med min mp3-spelare. lyssnar samtidigt på världens just nu bästa låt.! jag ska ävben ha med mej en vattenflaska imorrn, man blir rätt hängig av att gå inomhus hela dagen.

idag har jag alltså:
x varit på ute-runda med sella
x städat tornet, la scala och villa real.

nu är jag riktigt trött, haha. är ju inte van vid att jobba 8 timmar heldag ;)
men iallafall, dagen har varit riktigt bra ! :)  om ni har tur blire en bild på mina snygga arbetskläder ikv ;P

vi håller tummarna för att det INTE börjar snöa så jag och rebecca får skotta snö i timmar imorrn, och att vi lyckas städa som små troll imorgon! :)

puss ange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0