091227

en bättre dag idag. helt plötsligt mår alla mycket bättre. vad var det för konstigt vi fick egentligen?
även om vi alla mår myckety bättre, har det inte hänt sådär värst mycket idag. spelat spel, så kallat finans (en typ av monopol). jag åkte ut efter 2 spelade timmar. och nu, efter 3,5 spelade timmar är fortfarande lillebror, mamma och pappa kvar i spelet. istället sitter jag vid datorn och mixtrar lite. fixar med bilder och musik.

 btw, om det är något twilight-freak som möjligtvis av någon anledning läser, skulle jag fråga en sak. fick boken "om jag kunde drömma- extended version"(hur edward mötte bella) i julklapp. men kan jag ändå läsa den, eller borde jag läsa de andra "vanliga böckerna" först??

puss ange ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0