091226- en galet tråkig och händelselös dag.

nu sitter jag här igen. filmen var sådär, ganska långtråkig faktisk, och samma handling som alla andra romantiska komedier, med andra ord väldigt förutsägbar. det enda jag har gjort idag är alltså titta på en film, och sovit. efter 7 timmar i sängen, helt ensam blir man rätt seg alltså. det enda underhållande idag har varit kim som har ringt mej ett antgal gånger, och även om jag var väldigt trött och seg, snackade vi iaf i 20 min :)  det får bli mer seriöst snack imorgon elr ngt, om jag mår bättre, vilket vi håller tummarna för. ;)

hoppas ni har haft en betydligt bättre dag än mej, och att ni får en trevlig kväll! för min del antar jag att det blir ännu mer film, eller kanske till och med One Tree Hill, för typ 5;e gången...

puss ange


Kommentarer
Postat av: Kimsan

Hoppas att du blir frisk snart!! till din födelsedag!!! :O pusspuss krya på dig <3

2009-12-26 @ 22:09:07
URL: http://kimzzaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0